cawolina

Sent

Kategori:

Nu är jag påväg hem, blev rätt sent på salongen idag, min gudmor ska på en speciell fest imorgon så hon ville ha hellackade svarta naglar med handmåladeblommor på, lägger upp en bild på dem längre ner i inlägget då man inte kan lägga in bilder mitt i inlägget på blogg.se-appen på iphone.

Idag har det varit lite konstigt med maten lunchen blev väldigt sen och tur är det för jag kommer hem 20:40 nu och kan äta middag.

Frukost nr 1 kl 09:15
- 2 skivor Wasa Fiber Balance med 2 skivor kokt skinka
Frukost nr 2 kl 12:00, efter träningen
- 70 gram minikeso med 2 msk drottningsylt
Lunch kl 15:30
- 10 bitar sushi
Middag kl 20:45
- 1 st fläskkotlett, potatis och sås.
Övrigt
1 kopp te med lättmjölk och honung

Totalt blir detta 30 pp vilket betyder att jag har 9 (!) kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: