cawolina

Våga!

Kategori: Allmänt

Folk skriver ofta Våga-Vilja-Förändra, och jag har nog aldrig reflekterat övet det tidigare, men nu så kom jag på att det är där felet ligger! Jag har aldrig vågat!

Man måste våga tro att man kan lyckas, och jag med min dåliga självkänsla har alltid bara antagit att jag ska misslyckas, och har därför gjort det!

Men denna gången är det annorlunda. Nu ska jag våga.

Vi åker på semester på gotland om 10 dagar, och jag har ca 5 kilo jag behövet gå ner så jag kan få på mig min förlovningsring. Det är väldigt viktigt för mig att jag har den på mig när vi är där då jag ska träffa A's släkt för första gången.
Därför har jag bestämt att från och mef imorgon kör jag drickdiet.
Jag har sååååå mycket motivation nu då jag MÅSTE få på mig ringen!

Jag tänker uppdatera här varje dag om hur det går! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: