cawolina

Måldatum

Kategori:

Jag tänkte sätta ett måldatum just för att ha en deadline, jag är ju redan supermotiverad men tänker att det motiverar ännu mer!

30 mars i år vägde jag 109 kg och det var då jag startade upp igen efter min paus i februari-mars så jag sätter 1 april 2014 som mål att ha nått 70 kg.
Jag vet inte nu om jag kommer vilja stanna vid 70 eller om jag kommer vilja gå ner mer, men att gå ner 39 kg på ett år känns som ett bra mål.

Det är så lätt att man blir deppig och omotiverad när man går upp i vikt som jag gjorde denna veckan, men nu ska jag rycka upp mig och blicka framåt! Nu är det en ny vecka och denna veckan ska jag gå ner i vikt!

Jag pratade med A om det igår att jag gått upp och undrar varför och vi kom fram till att det antagligen är för att jag börjat träna (jag vet att man inte bygger muskler så snabbt men det känns som att man samlar på sig vätska när man börjar träna) plus att jag inte druckit någon pepsi max, koffein ökar ju förbränningen och jag har druckit ca 1,5 liter av det varje dag i flera år. Då känns det inte så konstigt att kroppen reagerar.

Nåja, hoppas att det går bättre denna veckan! Jag ska fortsätta att träna varannan dag, vill få in det som rutin! Imorgon blir det Basic step på gymmet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: