cawolina

Koffein - nej tack

Kategori:

Energidryck är inget för mig! Efter en liten stund när jag drack celsiusen förut så mådde jag lite illa, sedan kände jag mig alldeles pirrig typ nervös och sedan rent av stressad, och jag behöver inte ens stressa idag!
Nu har jag ätit en sen lunch och det känns redan lite bättre, men koffeinet tog bort min aptit lite kändes det som för jag var lite hungrig innan jag drack den men nu när jag skulle äta kände jag inte riktigt för det och min pepsi max smakade lite illa. Nu kan ju detta vara något jag fått för mig bara men det kändes verkligen som att koffeinet påverkade mig och det trodde jag inte det skulle göra eftersom att jag dricker så mycket pepsi max!
Frågade min kollega när jag kom till salongen, hon som dricker celsius nästan varje dag, och hon sa att om man inte brukar dricka kaffe (vilket jag inte gör) så är 200 mg koffein mycket och att då känner man av det.

Jag hade tänkt gå och köpa lunch på subway idag för att jag äter sushi så ofta och det är ju så salt så man behåller så mycket vätska (ska gå på vv-möte imon för första gången sen februari) men det fanns inte tillräckligt med tid så jag gick till sushistället ändå.

I morse var jag på gymmet också på introduktion så att jag kan börja mef styrketräning! Jag har fått så ont i nacken och ryggen på senaste tiden av jobbet så jag känner att jag verkligen behöver styrketräna, plus att huden antagligen drar ihop sig bättre sedan av det.

Nu ska jag gå och förbereda inför nästa nagelkund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: