cawolina

Jobba

Kategori:

Nu ska jag till salongen och jobba, jag jobbar varannan söndag.
Har lite träningsvärk idag men inte alls så mycket jag trodde jag skulle få, det betyder att nästa gång får jag ta i mycket mer!

Min frukost som vanligt bestod av 2 skivor wasa fiber balance och 2 skivor kokt skinka.

Gårdagens mat såg ut såhär:
Frukost
2 skivor knäckebröd och 2 skivor skinka, te och en banan.
Lunch
Fläskkotlett, sås och keso samt grönsaker.
Middag
12 bitar sushi
Övrigt
Godis, glass och popcorn när vi tittade på film. Ångrar det nu men igår var jag så jäkla deppig och godissugen, tror att mensen är på gång.
Som tur var har jag bara gått upp 7 hg av dessa två dagar med extra kalorier/propoints, och det är ju bara vätska. Går nog ner det tills imon igen :)

Idag blir det inget onyttigt! Nu kör jag på som vanligt igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: