cawolina

Fusk?

Kategori:

Detta kommer att låta helt sjukt, men idag tar jag en kort paus från viktminskningen för att gynna den!

Förra veckan gick jag upp nästan 2 kg och denna veckan har jag vägt samma varje dag! Så det känns som att jag hamnat på en platå vilket känns helt sjukt när jag väger så mycket som jag gör!
Innan när jag viktminskat så har jag upplevt att det hjälpt att chocka kroppen med mycket kalorier en dag för att öka förbränningen. Så det gör jag nu ikväll.
Vi får se om jag har rätt eller fel nästa vecka men jag hoppas verkligen att jag kan gå ner i alla fall lite varje vecka nu! Det är så trist att gå upp i vikt eller stå still när jag gör allt jag kan! Innan när jag ätit så jag äter nu har jag gått ner ca 2 kg i veckan! (För att jag är så stor, då kan man ju gå ner rätt fort)

Det är inte för att jag är omotiverad för jag är väldigt motiverad och jag räknar det inte som en fuskdag för det är ju ett medvetet val jag gör, strategiskt val till och med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: