cawolina

Fransar

Kategori: Allmänt

Hej!
Blogg.se-appen funkar inte och gjorde det inte igår heller. Så tråkigt för oftast vill jag skriva när jag sitter på tåget eller gör något annat. 
 
Idag ska jag öva på fransar igen. Jag håller på att utbilda mig till fransstylist, är nagelterapeut annars. 
Det är kul att få öva men det tar hela dagen! När modellen legat och blundat i 4-5 timmar så tycker jag så synd om henne! Idag ska jag verkligen kämpa med att vara snabb!
 
Inatt sov jag 4 timmar tror jag. Drack rätt mycket pepsi max innan vi gick och la oss vilket var jättedumt för jag har vant av kroppen vid koffein. 
Så i morse när jag gick upp fick jag ta en påse med koffein och vitaminer jag fick en dag i stan som de delade ut som man blandar med vatten som en brustablett. 
I värsta fall får jag gå och köpa en celsius sen så jag orkar koncentrera mig på fransarna. 
Men först nu på morgonen ska jag göra om mina naglar, jag gör dem själv, det är därför jag redan är påväg till salongen såhär tidigt!
 
Jag funderar på att börja skriva vad jag äter på dagarna här också så att jag inte kan slarva med maten, har lagt så mycket propoints på godis de senaste dagarna!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: