cawolina

Apr. 13, 2013

Kategori:

Japp nu skriver jag här igen :)
Tills i februari gick jag ner nästan 10 kg! Mitt blodtryck blev normalt och viktminskningen gick jättebra!
MEN sedan blev jag magsjuk och förlorade viktminskningstänket. Efter det har det varit jättesvårt att hitta tillbaka!

Men nu har jag börjat igen! Har totalt gått ner 5,4 kg från början (gick upp några kilo februari-april).

Har precis ätit mitt lördagsgodis, en påse tutti frutti-ringar och en liten geisha. Låter kanske hemskt och sånt kan man ju inte äta när man ska viktminska!?
- Men jag är inte ute efter att banta ner mig till mål och må skit under tiden! Jag tänker unna mig något extra på lördagar. När jag gick ner de 10 kg i dec-feb så åt jag också godis på lördagar och det gick så bra ändå :)

Det funkar säkert inte för alla, men för mig känns det som att min förbränning får en "kick" av att äta mer en dag i veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: